Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Dostavu vršimo preko tvrtke GLS, a trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.

 

Cijena dostave (GLS):

Narudžba do 250 kn - dostava iznosi 20 kn
Narudžba iznad 250 kn - dostava iznosi 0 kn (BESPLATNA DOSTAVA!). 

U slučaju problema s dostavom, javite nam se na [email protected] kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketom.

 

Rokovi i uvjeti isporuke?

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 5 radnih dana (a zakonski 30 dana), vaša narudžba će biti isporučena u roku od 4 radna dana , a u najvećem broju slučajeva u roku od 3 radna dana. Vikendom i praznicima ne isporučujemo. 

Imajte na umu, da se vrijeme isporuke može produljiti zbog izvanrednih okolnosti na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani ...).
Izuzetak je dostava na otoke: raspored dostave.

Kupac od dostavne službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave, kao i o eventualnom iznosu pouzeća. Prvi SMS i e-mail kupac dobiva u trenutku kada pripremimo paket (ako je ostavio e-mail i broj mobitela prilikom narudžbe), a drugi na sam dan dostave. U drugom SMS-u i e-mailu kupac dobiva i kontakt broj dostavljača na terenu.

Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

 

Gdje isporučujemo naručene proizvode?

Proizvode isporučujemo na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da unesete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama  dogovoriti način dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za sljedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u GLS depou, odbitak pošiljke te davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu). Ove obavijesti se nalaze i online na linku za praćenje pošiljke.


Dostavna služba ne vrši dostavu u Vaše mjesto?

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem pošte, u dogovoru s kupcem. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta od primatelja dodatno naplaćuje naknadu za transfer gotovine, o čemu će kupac biti pismeno obaviješten.

 

Mogu li naručiti dostavu u točno određeno vrijeme?

U uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme.

 

Da li mogu proizvode naručiti putem telefona?

Ne, narudžbe za proizvode primamo isključivo preko web shopa www.bombi.hr.

 

Da li je moguće osobno preuzimanje naručenih proizvoda?

Zasada ne, isporuka proizvoda se vrši isključivo preko GLS-a.

 

Gdje dostavljamo naručene proizvode?

Naručene proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske.