Dostava

Koliki su troškovi slanja i tko dostavlja paket?

Dostavu vršimo preko naših dostavnih partnera; GLS, Overseas ili vlastitom dostavom, a trošak dostave je fiksan i ne ovisi o količini naručenih proizvoda.

Cijena dostave:

Narudžba do 250 kn za Grad Zagreb – dostava iznosi 10 kn
Poštanski brojevi na koje se odnosi trošak dostave: 10363, 10257, 10253, 10251, 10373, 10362, 10250, 10360, 10361, 1000, 10110, 10040, 10020, 10010, 10090, 10290

Narudžba do 250 kn za ostale gradove – dostava iznosi 20 kn
Narudžba iznad 250 kn – dostava iznosi 0 kn (BESPLATNA DOSTAVA!). 

U slučaju problema s dostavom, javite nam se na [email protected] kako bismo provjerili što se dogodilo s Vašim paketom.

Rokovi i uvjeti isporuke?

Usprkos tome što rokovi slanja prema uvjetima kupnje iznose 5 radnih dana (a zakonski 30 dana), vaša narudžba će biti isporučena u roku od 4 radna dana , a u najvećem broju slučajeva u roku od 3 radna dana. Vikendom i praznicima ne isporučujemo. Imajte na umu da se vrijeme isporuke može produljiti zbog izvanrednih okolnosti na koje nemamo utjecaja (kvar, nezgode, greške u adresi, uvjeti na cesti, blagdani, itd.). Izuzetak je dostava na otoke koja se vrši prema rasporedima dostave naših partnera. Sve detalje oko rokova isporuke možete saznati na njihovim web stranicama.

Kupac od dostavne službe dobiva e-mail i SMS sa podacima o paketu i okvirnom vremenu dostave, kao i o eventualnom iznosu pouzeća. Prvi SMS i e-mail kupac dobiva u trenutku kada pripremimo paket (ako je ostavio e-mail i broj mobitela prilikom narudžbe), a drugi na sam dan dostave. U drugom SMS-u i e-mailu kupac dobiva i kontakt broj dostavljača na terenu.

Dostava se uobičajeno vrši u vremenu od 08:00-16:00.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.

Gdje isporučujemo naručene proizvode?

Proizvode isporučujemo na adresu koju ste naveli prilikom registracije, odnosno prilikom kupnje artikala. Savjetujemo vam da unesete adresu na kojoj se nalazite u dopodnevnim satima. Također savjetujemo da napišete broj telefona ili mobitela na koji vas kurir može dobiti i s vama  dogovoriti način dostave. Broj telefona koristi se isključivo za svrhu kvalitetnije dostave.

Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.

Ukoliko kupac nije na adresi dostave prilikom pokušaja dostave, primatelj dobiva obavijest i može odabrati jednu od 5 mogućnosti za sljedeću dostavu (dostava na novu adresu, dostava u drugo vrijeme, osobno preuzimanje u depou dostavne službe, odbitak pošiljke te davanje suglasnosti da se paket ostavi na dogovorenom mjestu). Ove obavijesti se nalaze i online na linku za praćenje pošiljke.

Dostavna služba ne vrši dostavu u Vaše mjesto?

U slučaju da za pojedino mjesto (unutar RH) nije moguća isporuka dostavnom službom, dostava će biti izvršena putem pošte, u dogovoru s kupcem. Kod otkupnih pošiljki (plaćanje pouzećem) pošta od primatelja dodatno naplaćuje naknadu za transfer gotovine, o čemu će kupac biti pismeno obaviješten.

Mogu li naručiti dostavu u točno određeno vrijeme?

U uslugu dostave ne ulazi dostava u točno određeno vrijeme.

Da li mogu proizvode naručiti putem telefona?

Ne, narudžbe za proizvode primamo isključivo preko web shopa www.bombi.hr.

Da li je moguće osobno preuzimanje naručenih proizvoda?

Da, proizvode možete preuzeti i osobno na adresi Avenija Dubrava 224, 10000 Zagreb. Prije preuzimanja ćemo vas telefonski kontaktirati oko točnog termina kada možete preuzeti paket.

Gdje dostavljamo naručene proizvode?

Naručene proizvode dostavljamo na području Republike Hrvatske.