Za ugovore sklopljene na daljinu, potrošač ima pravo da u roku 14 dana tvrtku obavijesti o povlačenju od ugovora, bez da navede razlog za svoju odluku. Ugovor je pravovremen, ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Jedini trošak za potrošača u odnosu na otkaz ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ako potrošač odustane od ugovora s našom tvrtkom, Tonedo d.o.o. će vratiti sve uplate u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 14 dana nakon primitku obavijesti o povlačenju.

Ako je kupac već  zaprimio robu i odustao od ugovora, paketić vrati ili izruči osobi ili tvrtki ovlaštenoj za primanje robe odmah ili u roku od 14 dana od dana obavijesti o povlačenju. Smatra se da kupac vraća robu pravodobno ako je poslana prije isteka 14-dnevnog razdoblja za povrat.

Primljena roba mora biti vraćena netaknuta i u istom iznosu, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili količina proizvoda se smanjuje, bez krivnje potrošača.

Ponuđač može uskratiti povrat uplata dok roba nije vraćena ili dok kupac sam ne pruža dokaze da je roba  poslana natrag.

Kupac u cijelosti plaća trošak dostave vraćanja artikla.

Kupac NEMA prava povlačenja i povrat proizvoda u slučaju:

  • ako je korisnik već otvorio ambalažu
  • korištenog proizvoda, jer su ti proizvodi su po prirodi neprikladni za povrat
  • pokvarljiva roba
  • proizvodi koji su dizajnirani u skladu s preciznim uputama od korisnika;
  • proizvodi koji su se prilagodili korisnikovim osobnim potrebama;
  • drugi proizvodi, koji po svojoj prirodi ne ispunjavaju uvjete za povrat;
  • proizvodi koji su vrlo pokvarljivi ili koji su već istekli u roku;
  • proizvodi koji su oštećeni ili promijenjeni u količini. 

Vraćenu robu treba poslati na našu adresu:

Tonedo d.o.o.

Prve Poljanice 11

10 000 Zagreb

 

Povrat kupac može izvršiti osobno ili poslati na način koji mu najviše odgovara.

U slučaju raskida ugovora, kupac snosi sve troškove povrata robe.


Prigovor/reklamacija

Kupac može vratiti proizvod u roku od četrnaest (14) dana od kupnje, ako roba nema karakteristike koje je prodavatelj obećao, kad je prodavatelj poslao pogrešne proizvode, proizvode u pogrešnom iznosu ili boji, ili ako se proizvodi na neki drugi način odstupaju od narudžbe kupca. Kupac u ovom slučaju zahtijeva hitnu zamjenu istog besprijekornog proizvoda ili u propisanom roku i pod uvjetima pritužbe.

Obrazac za reklamaciju: kliknite ovdje. Ispunite obrazac i vratiti ga putem e-maila ili tiskanom verzijom. E-mail adresa: [email protected]. Adresa: Tonedo d.o.o., Črbeki 15b, 10 000 Zagreb.

Nakon primitka reklamacije/prigovora, kontaktirat ćemo vas vezano za najučinkovitiji način rješavanja nastale situacije.